lill farmor

Besökte ju farmor förra helgen, tror det var då.. Haha, har absolut ingen koll längre. Hon blev så glad när vi kom att hon nästan började gråta, sötnos. Matteprovet gick faktiskt ganska bra, bara den andra delen som jag typ tänkte fel på och allt vad det nu va.. Efter det hade jag SO i en timme och sen gick jag ner på stan och åt med johanna och carro, blev en pizza, haha fet.. Men, jag skippar verkligen magsjukeframkallade köttsoppan på skolan, har inte tid för att vara sjuk nu.. Det är så sjukt mycket som händer nu! Nästa helg är det parad och rep och efter det är det föreställning! Helt sjukt så fort det går! Känns som om det nyss var påsklov.. Nu väntar plugg och en kopp te, wish me luck babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback