jag vill inte

jag tror inte riktigt att jag insett att jag inte kommer att ha mina tjejer hos mig efter sommaren, jag vill inte.. :(

Uppe med tuppen

Uppe tidigt, för nu ska jag nämligen påbörja mitt sommarjobb! Ska jobba i tre veckor nu nere i hamnen som seglingsinstruktör, ska lära barn att segla och kommer få en tårta i veckan. Blir nog bra det här!

sommarlov

Kan fortfarande inte fatta att jag inte kommer komma tillbaka till min klass igen efter sommaren, det har varit fyra underbara år och jag kommer att sakna alla så otroligt mycket!
Igår gick jag ut grundskolan och hade en underbar kväll/natt med min fina klass, fytusan vad jag tycker om er!
blev mycket tårar men också leenden när jag avslutade 10 år i grundskolan.

9ornas middag 2013

fanns inte så många bilder då jag inta använde kameran så mycket, men här är några! fina klasen ♥

Stanna hemma

Har mått illa sen igår morse så när Johanna tog sig till skolan så åkte jag hem, blir att traska runt i myskläder hela dagen.

Sista veckan

Måndag, resten av skolan är på Hofvallen och jag befinner mig för tillfället hos Johanna. Vi försov oss, så duktigt så. Ute regnar det och jag måste hem innan jag ska till skolan för att byta kläder. Bra start på sista veckan i 9an för min del.

stugmys och födelsedagsfirande

Jag fyllde 16 i tisdag men var då på klassresa, min familj kommer därför att fira mig idag och imorgon. Vi befinner oss i stugan och en finmiddag tillagas i min ära. haha, nejmen ikväll ska vi äta gott!
Åkte ju och tittade på när cirkus brazil jack satte upp deras cirkustält och fick prata med bla "trollkarlen". Jag var tvungen att gå vid halv 12 då jag och bror min skulle ta tåget upp till stugan och resten av familjen.
bild från veckan

Morgonäventyr

Är nu påväg och ska möta upp Moa och kamilla för vi har nämligen blivit erbjudna att titta på när cirkus brazil Jack reser sitt tält, sedan får vi prata lite med folket där. Kul ska det iaf bli!

klassresan #1

Vi åkte i fredags morse till Gotland och kom hem igår runt tio. Jag har haft det hur kul som helst! Bildbomb från resan!
första delen av bilderna!

Birthday girl

Fyllde år igår, för er som ville veta! Spenderade min dag i Visby med klassen, köpte en klänning jag kan visa när jag kommer hem. Juste, mitt paket ifrån Nelly har kommit så dom sakerna får jag också visa! Sen idag så gick vi upp runt 5 och åkte iväg. Kom till Stockholm runt 1 och åt lunch och gick en sväng på stan. Fick med mig lite saker ifrån hollister, får visa det med. Nu sitter vi alla på tåget hem och om ca 5 timmar är vi i Östersund. Då är det bara ca 2 timmar tills jag ska uppträda utanför rådhuset för studenterna, har aldrig kört igenom numret så vi får se hur det går! Blev ett rätt så långt inlägg detta, menmen! Pussochkram

Hem imorgon :(

Ska åka hem imorgon, vill inte.. Haha. Har haft det hur mysigt som helst här på Gotland med finaste klassen.
Lite bilder från veckan

Gotland

Befinner mig på Gotland med min fina klass, är lite förkyld bara men annars så! Imorgon ska vi spela paintball, jag kommer vara helt blåslagen på skolavslutningen.