i'm back

efter ett ganska långt uppehåll är jag nu tillbaka! Ganska mycket har hänt sen sist, en förställning närmar sig och jag har tillsammans med min familj flyttat ut ur huset för att det ska vara så fint dom möjligt under visningarna. Vi är inte dom bästa på att städa om man säger så, haha. Så just nu bor vi i en etta i stan, eller alla utom mamma som är i London. Imorgon är det dags för premiären och jag är huuur pepp som helst. Hoppas på att se många bekanta ansikten i publiken och att allting sitter! Nu ska jag snart gå och lägga mig och taggar inför ett nationellt i spanska imorgon, den sista dagen på veckan och det sista nationella provet för denna terminen. puss och godnatt!
blir en bild på mig och min gos ifrån förra sommaren. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback