måndagsbarn

Insåg idag på skolan hur sjukt mycket läxor jag har! Haha, får typ sitta uppe hela nätterna.. 
Har även lämnat in min mobil nu, låsknappen var ju trasig.. Så jag kommer få en ny om 1-2 veckor. Riktigt surt att alla bilder jag hade på den kommer försvinna, det var ju typ 1600... :( Lyckades ju på något sätt byta kod och sedan glömma bort den totalt också, smartbrud.. Och de går ju då inte att återställa den, då jag måste stänga av den isf o det går ju inte utan låsknapp.. Men alla ni som har mitt nummer kan skicka ett sms med ert namn på, lånar pappas gamla Iphone 3 sålänge. 

Kommentarer
carolin magnusson säger:

PROFILBILD!!!!!

Svar: maybe next one! Haha, har ju typ redan tröttnat på den jag har nu.. :3
ylva naumburg

2013-03-11 | 20:49:05
Bloggadress: http://carolinmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback