kort om mitt lov

Mitt lov började redan på torsdagen v.9. Jag, Daniel, Kamilla och Erik åkte ner till Göteborg och gick på Eldsjälsgalan. Vi vann inte, men det var en otroligt rolig upplevese!
 
Kom hem på fredagen och på kvällen var det födelsedagsfirande hos Emelie som stod på schemat! Det bjöds på hur god mat som helst och sjukt kul! 
 
Sen bar det upp till stugan för min del, Jag gjorde om i rummet, åt, sov, köre skoter, byggde snögrottor med lillasyster och åkte upp på fjället med familjen. 
 
Sen kom jag hem på onsdagen och spenderade många dagar med min fina vän Johanna.
 
Var på finmiddag och gick även ut i lördags, snodde en bild från carros blogg, det är innan vi tjejer drar ut. 
På söndagen så gick jag, Johanna och Emilia upp och åt frukost på donken. De var nog det bästa jag gjort på hela dem veckan, haha! Nejdå, men nästan! Det var gudomligt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback