bildbomb från i somras

Har suttit och gått igenom en mapp med bilder jag hittade på datorn, det var fullt med bilder från när jag, mamma, pappa och camilla seglade i somras. Helt sjukt vad fint väder det var, och hur mycket jag saknar det! I sommar får vi se om vi hinner segla någonting.. Vi gör ju det varje sommar men iår har vi nog inte tid.. Vi ska ju somsagt att flytta och det kommer ta sin tid.. Vi vet ju inte än vart vi ska bo, menmen. När vi vet kommer jag självklart att dela med mig om det här i bloggen. :) Ikväll blir det träning med akrogänget och efter det måste jag fortsätta på "min hälsa". Jag kommer att ha med mig både kameran och datorn så uppdateringar kommer även då jag är i stockholm. Har snart packat klart väskan för Stockholm, lagt fram kläder till fredag (imorgon blir det undertäll och täckkbyxor, haha) och ska nu börja laga kvällens måltid. Kommer ju att åka direkt efter skolan till flygplatsen på fredag så jag passar på att packa nu när jag är hemma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback