varför uppdateringen varit dålig från mig

Hela veckan har jag legat i sängen och kollat på gossip girl. har haft influensa vilket innebar över 39 graders feber, muskelvärk (det jobbigaste), hostat, ont i halsen, yrsel och dundrande huvudvärk. yrseln var hemsk, det räckte med att vrida på huvudet för att bli alldeles snurrig! jag har alltså varit helt död i en vecka, varken gjort någonting eller velat göra någonting.. usch! 
Men nu är jag tillbaka, och det ska bli skönt att inte vara hemma hela tiden! Jag längtar inte efter skolan, men jag har känt mig så instängd! 
när jag väl kände någon smak  så gick det åt en del glass kan jag säga mig med. mat, godis, glass.. mina bästa vänner! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback