söndag 7 januari

Kände att det behövdes ett litet inlägg här, så ska dela med mig av några bilder från de senaste fyra dagarna som jag har spenderat med ca 30 personer i Lofsdalen. Helt otroligt hur man kunde lära känna så många människor på så kort tid, alla var så fina mot varandra! Några kände jag ju sendan innan också, från lägret jag var på i somras. där jag träffade ylva ;) hade nästan glömt bort känslan jag hade där, men blev påmind nu igen! Exempel så har jag de här dagarna har jag inte rört min sminkväska och jag har knappt kollat mig i spegeln. Man tycker om varandra ändå och det känns så skönt! Vi var i en stuga och åkte skidor på dagarna, myste och spelade gittarr, pratade och spelade spel på kvällarna. Saknar alla så grymt mycket redan!
Mitt lov blev hur bra som helst, ska skriva om det mera sen! Känns som att jag kommer svimma snart om jag inte sover.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback