Finväder!

Är helt underbart väder ute! På vägen från skolan till bussen tog jag till och med på mig solglasögonen, haha. 
Det är verkliign vår i luften! Åh, vill ha vår nuu!
Skolan var helt okej, kan inte riktigt fatta att det är lov för mig nu, så oerhört skönt! Jag är ju ledig imorgon och på fredag för jag är i Göteborg, sen är det ju lov! Dagen gick hur fort som helst, känns som om jag började nyss, haha. Jag kom hem för ett tag sen, efter en kortis med Assar, och eftersom att det är så fint väder ute bestämde jag mig för att fota. Men, självklart fanns det knappt något batteri i kameran så jag fotade lite med Camilla inomhus istället!
världens finaste syster.

Kommentarer
Anonym säger:

Ni är väldigt lika varandra! :D

2013-02-27 | 18:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback