Svenska Högarna

I tisdags åkte jag, mamma, pappa och min lillasyster ut till en ö långt söder ut i Stockholms skärgård som heter Svenska Högarna. Det är en ö jag varit på förut men då seglat ut till den, i år lånade vi en kompis motorbåt och hade hyrt en liten stuga där! Det var hur mysigt som helst måste jag säga! Här kommer några bilder ifrån veckan!
gosassar fick också bada lite, dock vill han bara toppa magen
Badglad ylva
som vanligt firade vi systerysters födelsedag och här väcks hon med tårta och presenter!

Tårtbakandet är igång och denna gång pynas den med minimarshmallows, inte så gott tyckte vi men det blev fint!
 Underbar himmel på kvällen, hur fint som helst var det verkligen!! 
Jag har cirkus 300 bilder ifrån fyra dagar så jag måste rensa bort en hel del! Detta var dom två första dagarna på Svenska högarna i bilder, fler kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback