jag lever

Jag har, som ni kanske märkt, inte bloggat på väldigt länge. Så under tiden ni inte riktigt hängt med så har det hänt väldigt mycket! Här kommer nu lite bilder från den senaste månaden(?).
jag har yrat med fina vänner
jag har jobbat gärnet i glasskiosken och som remförsäljare
jag har tagit så otroligt mycket bilder på mig själv att jag skäms.. Sen så har jag även flyttat ifrån min kära stad som jag bott i i 10 år. Har närmare bestämt flyttat in i en 5a i Nacka, Stockholm. Saknar alla mina underbara vänner i östersund något otroligt! Men det ska nog gå bra det här!
Jag har badat en massor med min pappa och bror, som paus i allt ihopbyggande av lägenheten. Kommer även att imorgon säga hejdå till min bror som kommer spendera ett år i USA som utbytesstudent.
 
Jag har gjort en massa andra saker också men det tar jag inte i detta inlägg, för nu ska jag sova! Men, kan berätta att jag är tillbaka och jag kommer att uppdatera som vanligt och ha nya fina bilder att visa upp! 
Puss och godnatt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback