home sweet home

Kom hem för några timmar sedan och har sen dess packat upp och fixat i mitt rum! Kan säga att jag snart är klar faktiskt, nu är det bara några småsaker kvar. Ska sätta upp hyllor som jag kan sätta tavlor på och dörrhandtagen på garderoben. Sen är det i princip inget mer. Eller jo, jag har ju för fasen ingen dörr än!! Det har inte funnits någon från början och pappa har inte riktigt orkat fixa med hålen och det.. Vet inte riktigt vad som ska göras så har inte kunnat göra det själv. Sen så behöver jag fler galgar, har tagit av mamma och pappa just nu men deras galgar är i en annan färg än mina är så det är inte så snyggt.. Haha, allt ska vara som jag vill ha det annars blir jag inte nöjd! Fick för övrigt reda på att Emelie kommer ner till Stockholm ikväll! Så vi får se om vi ses imorgon eller på söndag, ska bli oerhört mysigt eftersom att jag saknat henne SÅ! Har oerhört mycket att prata med henne om så det blir toppen!
gosen, bild från yran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback