hela dagen lång!

Har hållt på och byggt min satans garderob hela dagen, konstant! Eller, nästan konstant i alla fall. Har tagit en del mat- och toapauser. Regnet har öst ner hela dagen också, så att äta ute har man inte kunnat göra, utan vi trängde ihop oss bland flyttkartonger och alla möbler och satt och åt. Inte så mysigt direkt, menmen! Vad ska man göra? Jag har inte blivit klar med min garderob och har lagt alla mina saker på sängen så jag sitter just nu i den bäddsoffa vi har i vardagsrumet, får se om jag sover särskilt bra i den.. Annars då? Jo, jag har haft ont i min rygg sedan igår, kan knappt böja mig ner utan att få ont.. Hoppas på att det blir bättre till imorgon! Annars mår jag prima, dock lite trött.. Jaja, imorgon blir det att gå upp klockan 8 igen för att sätta igång! Denna lägenheten måste ju bli klar snart.. 
Nu ska jag sätta på ett avsnitt Paradise Hotel och sedan sova, godnatt kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback