gossyster

Mysiga syster min, hon kommer med en bricka med två mackor och ett glas juice till mig när hon väckte mig idag! Frukost på sängen med andra ord. Jag brukar verkligen inte vara den glada typen när jag blir väckt men hon lyckades väcka mig snällt! Hon har så mycket konstiga idéer att man blir tokig, men denna var verkligen toppen!
En gammal goding på mig och henne, tusan vilket hemskt hår jag hade här, alldeless slitet.. :(
I alla fall, idag kommer vi att försöka få lite ordning i vardagsrummet! Jag har redan gått flera rundor fram och tillbaka upp till vinden för att lämna flyttlådor och väskor så nu är det lilla förrådet fyllt till bredden! Men nu ska det nog gå att få lite ordning i alla fall. Får ta och visa er när det är klart, det känns som om det kommer ta ett tag, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback