Godnatten!

Ligger nu i sängen och ska snart sova, hade tänkt att springa idag, men har haft världens huvudvärk hela dagen så jag skippade det! Imorgon ska jag däremot ut en sväng, har inte varit ute på hur länge som helst pga huvudvärken.. Har ju haft ont i flera dagar.. Imorgon ska jag även en sväng in till stan för att köpa några saker, en present till syster och lite annat! Åker ju iväg på tisdag med familjen. Kommer att ha med kameran, men inte datorn. Det finns inget internet där så ni får nöja er med mobilbloggning så gott som jag kan! Men när jag kommer hem blir det fina bilder att visa upp! Visst ja! Jag har ju glömt linsskyddet på ekskäret, får hoppas på att Isak kommer ihåg det när han åker hem därifrån! Annars blir det till att köpa ett nytt.. Nu ska jag sova för imorgon ska jag upp med tuppen för en springtur innan frukost! Godnatt kära ni!
Bjur på en bild på mig och Matilda från tiden på ekskäret, gosen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback