first day

detta + ballerinaskor är vad jag hade på mig dagen i ära!
Alla i klassen var jättesnälla! Det var dom verkligen, tur det! Namnen var ju då en stoor utmaning! Vi är 32st i Samhällsklassen och jag tror jag kan kanske 10 st, och då är det riktigt bra för att vara mig! Är helt enkelt usel på namn. Aja, dagen började halv nio och vid två slutade vi efter att fått en maaassa information om allt möjligt, likadant där så kom det in genom ena örat och ut genom andra.. Efter skolan åkte jag hem och sen efter någon timme åkte jag, camilla och mamma in en sväng till nacka forum för jag behövde nya skor. Visar dom imorgon, för nu ska jag sova! Laddar inför ännu en dag i skolans lokaler och för att min kära Matilda kommer på besök, men mer om det sen! Godnatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback