blekt

hu så blek jag är! Det är snart slut på sommaren och jag är verkligen hur blek som helst.. Nästa veckan är sista veckan på mitt sommar lov och den kommer spenderas ute i skärgården med min familj, kommer faktiskt bli ganska skönt! Att bara få komma iväg lite. Vi har hyrt en stuga på svenska högarna och lånar en motorbåt av en kompis och så åker vi iväg på måndag och kommer hem på torsdag eller fredag. Vi får se! Jag får verkligen hoppas på att få lite färg när vi är ute!! Kommer ligga och pressa med sololjan i högsta hugg! Nej, jag har ganska känslig hud så jag kommer antagligen få smörja på mig solkräm flera gånger per dag.. :( Jaja, lite brunare får jag hoppas på att bli! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback