torsdag

 
De två senaste dagarna har jag tillbringat i vardagsrummet och putsat fönster samt nere på cirkusen och tränat. Fönstrerna är nu super fina och jag har världens träningsverk i axlarna samt i ryggen. Ont har jag också, super ont. Vilket inte var lika kul.
Jag har också gjort om en massor i mitt rum, slängt ut hur mycket gamla saker som helst och möblerat om. Jag kan ta kort och visa sen när det är klart! I hela huset står det en massa flyttkartonger, möbler som ska bort och soppåsar, oändligt mycket soppåsar. Till er som inte förstått det än så kan jag berätta att vi ska flytta till Stockholm i sommar, så vi gör nu huset "redo" att säljas!
Men nu ska jag gå och lägga mig! kramis 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback