Throwback, 03-04

Något jag älskar är att se gamla bilder! Hittade massor på mammas dator från åren 2003 och 2004. Tänkte dela med mig av några!
 
miriam och jag 2004
 
 
mitt kalas i uppsala, 2004
 
En av många springtävlingar
 
släktkalas! (kunde inte låta bli att skratta lite extra då jag såg ellens min på den övre bilden, hon var en väldigt sprallig unge! Paula, jag, ellen och två av våra släktingar från tyskland
 
Brasilien 2004, hälsar på några vänner till Rachel(vår utbytesstudent)
Jag och Simon, Brasilien 2004 
Också i Brasilien, hälsade på ett hem för sjuka barn
 

Pappa, simon och jag, Tyskland 2003
 
 
Närbild, haha  
 
Jag och Paula, släktresa till Cypern 2003. bilden under är från samma resa 
 
Annan släktmiddag, 2004. ag i rosa tröja
 
Ellen, Kajsa, jag och vilma! 2004
 
första doppet i sjön, 2003
fick lila hår hos frisören, 2003 
 
Henrik, jag, Camilla, Rachel och Simon i fjällen 2003. Rachel som annars bor i Brasilien fick uppleva snö! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback