Hejdå

Ja. jag kommer här och nu sluta blogga. denna blogg är nu endast Ylvas!

Tänkte göra ett sista inlägg;
Här får ni nu två sista bilder på mig jag inte har laddat upp. Har tränat väldigt mycket och varit glad den senaste tiden! Just nu är läget inte lika bra, ligger i sängen med feber och allt är allmänt rörigt och jobbigt. Så mycket saker som måste fixas med och planeras, känns ibland som att jag inte har någon koll alls längre, på någonting. Och har verkligen inte tid att bli sjuk nu!!

I alla fall tycker jag att det är en bra tid att sluta blogga. Har inte haft lust på ett tag, och nu kan jag säga att jag slutar för gott!! Men fortsätt gärna läsa Ylvas inlägg :) finns också på instagram, bjorklundmatilda!

Massa pussar och kramar till er, vi ses inte på denna blogg igen!
/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback