beautiful monday

bilder på min gos sedan igår.
Började skolan först vid kvart i 10 med handledartid och därefter ett mattepass på en timme, slutade dagen på Thörners där våran engelska samt handledare bjöd klassen på fika. Förra veckan var en pain-in-the-ass så hon tyckte vi behövde en mysmåndag och det tackar jag för! Skulle igentligen sluta vid fyra men slutade runt halv 3 och gick på stan tills bussen gick. När jag kom hem så bäddade jag om sängen samt städade rummet så nu är det huuur fint som helst härinne, sys då verkligen inte att det är jag som bor här. Haha, jag är ju då berkligen inte den som är duktig på att städa. Men, på fredag så kommer fotografen som ska fånga huset på bild och då ska det vara skinande rent från topp till tå! Nu ska jag jobba på min power point tills imorgon så ni får ha det så bra! Pussochkram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback