'Rörelse är liv' - med mig på framsidan

För några dagar sen gjorde jag ett arbete om kroppen i skolan. Det handlade mycekt om muskler och sånt. Då kom jag på att jag faktiskt hade en bok om det hemma - där jag är på framsidan! Väldigt smidigt att ha det som källa ;) Jag var ganska liten då (som ni kanske ser) och mina föräldrar var med och gjorde boken. 
Sen för några dagar sen kom mammas nya bok 'hej mage' ut, en bok om.. ja, magar! Hur man mår bättre i magen osv. Ska lägga ut en bild på den sen! 
För övrigt mår jag sämre i halsen än innan jag åkte till skolfotot(som gick sjukt dåligt!) och jag misstänker att jag har halsfluss. Fan då!! Ingen gympnastik för mig denna vecka. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback