min helg i stockholm

Lördag - Blev hämtad på cirkusen runt nio och påbörjade då en lång bilresa ner till stockholm. Kom fram runt fyra då jag duschade, bytte om och fixade mig inför kvällen. Runt fem kom även min saknade kusin Karolina och sen vid sex så gick vi ner för att "mingla" haha, med alla personer som vi på något sätt är släkt med. Pappa fick ta hand om min kamera så det blev inga bra bilder, haha. Sen åt vi en supergod middag och tittade på en massa bildspel och annat. Kvällen tog slut vid tolv och då gick jag och Karolina upp till vårat hotellrum och satte på en film.
 
 
Söndag - Åt frukost och sen runt tolv så åkte jag med min familj in till "stan" haha, och där träffade vi en av min pappas bästa vänner och hans familj. Sen runt tre så åkte jag in till stureplan för att fika med henning, det var hur mysigt som hels och vi satt i minst en timme och bara pratade på om allt. Sen så ringde vi in Ivan och mötte upp honom och efter ett tag kom pappa och hämtade mig och jag, pappa, mamma och min storebror åkte hem till Karolina för att äta middag med deras familj och min mormor och morfar. Jag och min käre mor spenderade natten där medans pappa och min bror åkte hem till mormor och morfar för att sen på måndagen flyga till England och bo hos min gudfar i London. Avis tjej här ja.. :(
 
Måndag - Vaknade runt nio och vid tio satt jag och mamma i bilen på väg ut till min moster och hennes familj. Där hade även min lillasyster sovit så vi skulle hämta henne. När vi kom dit åt vi lunch och fikade, vi kunde inte stanna särskilt länge eftersom att det skulle snöa hur mycket som helst på vägen upp. Så runt ett åkte vi ifrån min moster och hämtade upp min mammas kusin på vägen (hon hade också varit med på släktträffen och eftersom att vi bor typ grannar åkte hon med oss upp.) Jag och min lillasyster satt och kollade på The Vampire Diaries tills att mitt batteri på datorn var slut. Vi stannade en gång för att äta middag och passa på att ladda batteriet på både min mobil och dator. haha, vi kom i alla fall hem runt nio och då drack jag en kopp te och gick sedan och la mig.
 
Nu ska jag sätta på en film och äte frukost, ha en bra dag allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback