kvällen sket sig

Skulle in och träffa en kompis i stan ikväll men det blev inte av.. Får se vad jag hittar på istället, kanske bara sätter på en film och myser ner mig i sängen. Aja, jag var som sagt på gymmet med Johanna en timme idag, var sjukt skönt! Jag har ju inte varit där på så oerhört länge! Haha, imorgon ska jag på stan med Hannah och min lillasyster, hon måste nämligen ha en ny jacka och mamma jobbar så då fick jag följa med henne istället.
Nu ska jag snart ta ett långt och skönt bubbelbad och bara ta det lugnt. haha, det behövs ibland också!
haha, jag var tvungen att kapa halva bilden.. Mitt andra öga är helt skevt.. Jag kan inte vara seriös på bilder längre, haha.. 
 
Puss, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback