Varför den här dagen var den värsta på länge

♠Började dagen med att försova mig och hann inte fixa mig eller någonting annat 
 
♠ Glömde både gympakläder till skolan och nycklar+ papper till gymnastiksalen (på kvällen). Lyckligtvis flick jag låna av klara, men jag var ändå tvungen att ta mig hem för att hämta papprerna hemma.
 
♠ Bussen kom aldrig, så väntade i 30 minuter innan klaras mamma kunde skjutsa hem oss, och då hann jag knappt äta innan jag skulle iväg igen
 
♠ När jag väl sätter mig på moppen så startar den inte, igen. mamma och pappa är borta och kommer förnst hem klockan 10, så med gråten i halsen sprang jag upp till farmor och farfar, och i sista sekund fick jag ändå skjuts... Men kul att moppen är trasig igen också. 
 
♠Väl framme så får jag reda på att skivan jag och min kompis kämpat med att bränna till gymnastikuppvisningen(ni anar inte hur mycket jobb det blev) inte fungerade. vet inte alls hur jag ska lösa det här nu. Kävlinge.kisbilb.
 
♠Jag sträckte mig och har jättesvårt att gå nu utan att det gör ont, men gick ändå till busshållplatsen. Där jag väntade i 40 minuter på bussjäveln!! Den kom såklart inte, och mimonopol laddade ur. Efter mycket strul fick jag ändå tag på farmor och farfar och fick återigen be dom skjutsa mig.
 
♠Efter att ha väntat så länge I kylan med alldeles för lite kläder är jag säker på att min förkylning är värre... Lagom tills SHM konserten.. 
 
Det här jävla inlägget tog typ tusen år att skriva, min iPad vill inte sammarbeta
 
ja, det här blev ett väldigt negativt inlägg.. Det ska bli skönt och sova. Nya tag imorgon! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback