Lite snabbt om Malta

Tänkte bara göra ett litet inlägg om min tid på Malta. I tisdags kom vi hit och sen dess har vi hunnit med att bada, sola, äta massa gott och ja... Busat omkring helt enkelt haha. (Känslan när min 10 åriga kusin ber mig och Ellen att inte skämma ut henne så mycket)
Just nu sitter jag i Lobbyn på vårat hotell där det finns ett ganska segt wifi. När jag kommer hem ska jag lägga upp flera bilder, men det här collaget är från våra mobilbilder. Min kamera vågar jag inte alltid ha med mig (UV- filtret sprack). Hursomhelst är det underbart att vara hemifrån, hur skönt som helst att inte mamma eller pappa är med också. Det är bara att ta allt som det kommer och jag längtar INTE hem. (Men visst blir det kul att träffa vännerna igen, det är inte det)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback