äckelsverige

Kan ha haft en av mina dåligaste dagar på länge. Herregud vad jag är trött, har ont i huvudet och bara vill krypa under täcket. Har känt mig som en äcklig zoomibe hela dagen och mitt hat mot skolan bara växer och växer. usch. Ska härifrån snart, och det är tur det. Vill bara ha någon som kan vända mitt humör snabbt som bara den, och jag vet att jag borde vara glad från Malta, och det är jag! Men jag längta tillbaka så det värker.
Just nu ligger jag i badet med en kopp varm choklad, det behövdes! Är så glad att jag har världens bästa mamma som ofta är den enda som förstår sig på konstiga mig. Är så otroligt att glad att jag fick tillbaka henne efter att ha förlorat henne helt i 4 tuffa år. 
Men nog om det här, ha en bra onsdagskväll allihopa! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback