Hejdå!

Just nu sitter jag med min farmors dator och kollar runt på gymnasiumskolor. Herregud, inte visste jag att det skulle bli såhär svårt.
I alla fall har jag kommit på en sak - Jag är ingen bra bloggare. Har helt tappat lusten för att fota och skriva massa saker här. Finns så himla mycket saker som är viktigare och behöver tiden jag inte brukar ha. Så därför tar jag också en paus nu! Eller så slutar jag med bloggandet för gott, jag vet inte.
Är också inne i en fas då jag antingen är jättelycklig eller bara ligger och gråter. Ja, vad är det med mig? Jag måste försöka reda ut för mig själv vad jag egentligen vill med saker och ting. Så nu ska jag fösöka fokusera på saker jag faktiskt behöver göra!
Men ni kan ju alltid föja min instagram om det skulle vara kul.
puss /Matilda
 

Kommentarer
Klara Wistrand säger:

DET ÄR LUGNT, BARA LITE MENS OCH PMSATTACKER GUMMAN. PUSS

2012-12-11 | 20:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback