Dåligt bloggande, sorry

Har varken orkat eller hunnit blogga någonting sen i söndags. Igår jobbade jag efter skolan o idag gick jag på stan ett tag och löpte julklappar. Är ju bara 20 (!!) dagar kvar nu! Någon mer än jag som älskar julen? Haha, efter det så åt jag, Carro och Maya på Eastern, det var några framför oss som hade as stark krydda på maten så när min mat skulle stekas blev den huuuur stark som helst! Ni som känner mig vet att jag verkligen inte kan äta stark mat så jag fick typ slänga hälften.. :( haha. Efter det så gick vi upp till skolan för det var öppet hus och vi skulle sälja fika. Nu är jag hemma och har hunnit plugga lite inför matteprovet nästa vecka.
Ligger ATM i sängen och ska släcka lampan och sova. Så sov gott alla läsare! Kram /y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback