Fy Matilda

Jag går i världens minsta och tråkigaste skola. Och då tänkte jag; 9:an = bal = mycket människor = roligt. Så jag tyckte att vi skulle lägga ihop våra nior med andra skolor bara för en kväll. Men det tyckte tydligen inte dom andra! Asså vad är det här?! Visst höll tjejerna med mig (nästan alla), men vafan vill ni andra? Dansa med kossorna. -.- och spex foto? Vi måste ju ha spex foto!? Haha nej, vad sur jag håller på att bli nu.. Usch Matilda. Fast det är bara ett år kvar i Katrineholm nu.
Såg att Ellen skulle ha nollning och jag blev ju inte lite avundsjuk. Vad gör jag här?!
Jaja, hoppas på bio i helgen med tjejerna, om jag inte åker till Uppsala. Imorgon har jag gymnastik möte också, sen drar det igång! Hösten är här..!
(ni får en serie svartvita egobilder)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback