18:38

Dom senaste dagarna har jag sovit, pluggat engelska i mängder, haft gymnastikmöte, tränat lite och varit i skolan såklart. Alltså, jag har inte gjort så jättemycket men det känns ändå som att jag har gjort hur mycket som helst. Är helt slut! Jag har iaf kommit hem nu, sminkat av mig och krupit ner i min onepiece(Vad skulle jag göra utan den?!)
Ikväll kommer pappa hem och jag ser verkligen fram emot en mysig hemma kväll! Bara ta det lugnt framför film, har tvingat mamma att köpa ben & jerrys också, så det blir perfa!
Dom senaste dagarna har varit riktigt jobbiga, men nu är det helg. Och nästa helg åker jag upp till Ylva! :D
/Matilda


Kommentarer
Ylvas syster säger:

Er blogg e bäst! ♥

2012-09-06 | 18:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback